cím

Egy blog ami egy lisztérzékeny lány életét mutatja be ... tapasztalatok, tanácsok, receptek. : )


2011. december 23., péntek

ABOUT ME



Üdv ismét!!

Most egy kicsit magamról mesélnék. 16 éves vagyok és 3 éve tudom hogy lisztérzékeny is. Valójában nem volt nehéz átszokni rendes étrendről a gluténmentesre de jobb lett volna ha már pár hónaposan észreveszik hogy lisztérzékeny vagyok.. (most nem ecsetelném a magyar orvosok alaposságát. Csak mellékesen.. voltak jelei kiskoromban annak hogy lisztérzékeny vagyok.) No de mindegy is, 13 évesen még nem de most 16 évesen kezdem érezni hogy mennyire nehézkes így az élet. Már nagyjából megtanultam hogy egyes cégek termékeiből mit ehetek és mit nem, a kísértés sem olyan vészes. De van mikor még utána kell járnom egy-egy terméknek. Ha nagyon elszánt vagyok külföldi cégeknek is szoktam írni e-mailt. :D
Egyébként, harmadéves gimnazista vagyok és miután leérettségiztem anglisztika szakon szeretnék továbbtanulni és valamilyen úton-módon de ki szeretnék jutni Nagy-Britanniába. Mint idegenvezető vagy hasonló, de szívesen lennék angol tanár vagy fordító. :)
Hobbim elég sok van. Sportolni nem igazán szeretek (ami nagy hiba), zenélni sem tudok, de szeretek rajzolni, különböző kultúrákat megismerni, olvasni és biliárdozni. De nem a biliárd a kedvencem hanem a snooker! Viszont sajnos még nem volt lehetőségem kipróbálni, de nézni nagyon szeretem. :)

Ha bármi kérdésed lenne velem kapcsolatban írj egy kommentet vagy dobj meg egy e-miallel. :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése